Apakah Terapi air kencing? Bolehkah Bantuan?

Apakah Terapi air kencing? Bolehkah Bantuan?

Air kencing? Huh! Hugh lagi! Bukankah perkataan yang melambangkan dirinya junub. Sejak masa itu kami berada di pancaindera kita kencing di dalam tandas dan tidak di pangkuan seseorang, ia telah dianggap sebagai apa-apa lagi tetapi dirt- daripada bentuk tak tulen. Ia pergi dalam longkang, ia mestilah sesuatu celaka. Sebagai kanak-kanak, apabila kami disuruh berdiri dan kencing; mumia boleh lupa menambah gula ke satu gula tetapi tidak mencuci jari kaki kami. Selepas semua, ia adalah kotor dan ia berbau!

Tetapi bagaimana jika rembesan yang sama digunakan sebagai terapi dan boleh menyembuhkan pelbagai jenis penyakit? Untuk seketika, mari kita menggali ke dalam istilah. Dalam perubatan alternatif, terapi air kencing jangka (juga urotherapy, urinotherapy atau uropathy) merujuk kepada pelbagai aplikasi air kencing manusia untuk tujuan perubatan atau kosmetik, termasuk minum air kencing sendiri dan mengurut kulit seseorang dengan air kencing sendiri.

Ia juga telah didakwa oleh sesetengah pengamal mempunyai kesan anti-kanser kerana beberapa antigen sel kanser dipindahkan melalui air kencing. Ini antigen boleh diperkenalkan kepada sistem imun yang kemudian mungkin mewujudkan antibodi. Juga, minum air kencing bukan hanya kekhasan atau tingkah laku yang aneh yang kaya dan gila. Morarji Desai dan Gandhi ji lakukan berkongsi penggunaan persamaan -The air kencing. Walaupun, mereka tidak adalah satu-satunya yang telah mengambil suka kepada penawar kuning. Antara selebriti moden yang lain, pelakon British Sarah Miles telah mabuk air kencing sendiri untuk lebih tiga puluh tahun, yang mendakwa kepercayaan bahawa ia immunizes terhadap alahan, antara manfaat kesihatan yang lain. Pemain besbol Major Moisus Alou membuang air kecil pada tangannya untuk mengurangkan calluses, yang mendakwa membolehkan beliau untuk kelawar tanpa menggunakan memukul gloves.Even Madonna menjelaskan bercakap menunjukkan tuan rumah David Letterman bahawa dia kencing di atas kaki sendiri untuk membantu menyembuhkan masalah kaki atlet-anaknya. Soalan pertama yang mungkin datang ke fikiran adalah sama ada air kencing tidak adalah bahan toksik dan bagaimana bahan buangan toksik pernah dapat apa-apa faedah untuk kesihatan anda. Nah, air kencing BUKAN bahan buangan toksik dan ini telah terbukti secara saintifik. 95% daripada air kencing adalah air, 2.5% terdiri daripada urea dan baki 2.5% adalah campuran mineral, garam, hormon dan enzim. Air kencing adalah penapisan oleh-produk penapisan darah, buang. Kajian klinikal telah membuktikan bahawa beribu-ribu bahan kimia badan yang kritikal dan nutrien yang berakhir di dalam air kencing mencerminkan fungsi tubuh individu. Apabila digunakan semula, bahan kimia dan nutrien bertindak sebagai vaksin semula jadi, anti-bakteria, anti-virus dan agen anti karsinogenik serta balancers hormon dan ubat alahan. Jangan mengambil terapi ini ringan.

Selepas anda mengatasi balas lelucon awal anda, anda akan menyedari bahawa sesuatu yang besar yang sedang berlaku, dan jika anda sedang mencari untuk kesihatan, ini adalah kawasan untuk menyiasat. Multiple sclerosis, kolitis, lupus, arthritis rheumatoid, kanser, hepatitis, hiperaktif, kekurangan pankreas, psoriasis, ekzema, kencing manis, herpes, mononucleosis, kegagalan adrenal, alahan dan banyak penyakit lain telah dilepaskan melalui penggunaan terapi ini. Walaupun ia mesti digunakan di bawah pengawasan ketat urotherapist, beberapa langkah berjaga-jaga adalah seperti berikut.

1) perokok berat dan mereka yang mengambil ubat-ubatan terapeutik atau rekreasi tidak perlu menggunakan air kencing mereka sendiri. Mereka yang mengalami jangkitan pundi kencing atau penyakit kelamin juga dinasihatkan supaya meminum air kencing mereka.

2) Air kencing yang akan diambil secara lisan tidak harus dipanaskan atau rebus.

3) Hanya air kencing pagi perlu dimasukkan untuk digunakan. Jangan sekali-kali menggunakan cecair awal kerana ia mengandungi bakteria.

4) Ia tidak mempunyai kesan sampingan yang boleh termasuk sakit kepala, cirit-birit, gatal-gatal dan ruam, sakit, keletihan, kesakitan bahu, dan demam. Peningkatan gejala penyakit tertentu juga boleh berlaku. Bermula terapi dengan dos yang kecil boleh mengurangkan sebahagian daripada kesan-kesan sampingan. Mempunyai lelucon dan meletakkan cecair anda sendiri untuk digunakan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar