Gejala selesema dan Cara Berhenti Them Sebaik sahaja mereka telah mula

Gejala selesema dan Cara Berhenti Them Sebaik sahaja mereka telah mula

Tanda-tanda selesema termasuk demam dan sakit badan daripada beberapa jenis, sama ada sakit otot atau sakit tulang. Mereka juga boleh termasuk mana-mana gejala sejuk biasa, seperti bersin, batuk, pelepasan, sakit tekak, dan lain-lain Ini adalah gambar yang ditubuhkan.

Anda mungkin tidak mengalami semua gejala pada peringkat awal, tetapi anda masih boleh menghalang ia membangunkan lagi.

Kadang-kadang, tanda-tanda datang pada hampir tanpa disedari. Anda tidak sedar banyak selain daripada perasaan kabur kelesuan. Tiada sebarang tanda-tanda kuat, anda hanya tahu anda tidak baik, atau anda mengetahui tanda-tanda bahawa anda mungkin akan turun dengan sesuatu.

Well, saya telah mendapat hanya ubat untuk anda!

Ferrum Phosphoricum (atau phos Ferrum untuk pendek) adalah ubat yang hebat homeopati untuk kabur gejala sejuk dan selesema. Ia adalah peringkat pertama.

Salah satu-satunya gejala yang menunjukkan penggunaan itu ini adalah warna muka anda. Pipi anda pucat, memerah atau curahan silih berganti dengan pucat. Kerap anda mempunyai tompok merah besar di pipi anda, memberikan (palsu) penampilan kesihatan yang baik.

Dengan selesema, Ferrum phos adalah benar-benar berguna dalam peringkat pertama ini. Mungkin ada yang demam ringan, tetapi benar-benar tidak mempunyai gejala selesema lain, tidak ada sakit badan dan sakit.

Ferrum phos adalah sesuai kepada mereka yang terdedah kepada selesema dan selesema, yang cenderung untuk menangkap segala-galanya yang berlaku di sekeliling. Apa yang sering dipanggil leucoanthocyanin-apatis atau orang optimis (leucoanthocyanin makna pucat, banyak makna apatis pengeluaran kahak dan makna darah optimis).

Seperti kebanyakan flus, tenaga anda rendah. Adalah sukar untuk memberanikan tenaga yang cukup untuk berbuat banyak.

Tanda-tanda yang berbuat baik dengan ubat homeopati ini secara umumnya lebih teruk pada waktu malam atau awal pagi. Dan mereka adalah sering lebih teruk di sebelah kanan. Jadi sebelah kanan tekak anda adalah sorer daripada sebelah kiri, misalnya. Dan mungkin boleh membangunkan anda pukul 4 pagi. Atau anda mungkin mempunyai malam tidur, tetapi anda tidak pasti mengapa.

Mereka yang memerlukan phos Ferrum biasanya dahaga dan lebih sejuk daripada minuman panas.

Walaupun Ferrum phos adalah ubat yang samar-samar, dengan tanda-tanda selesema sedikit, ia adalah satu yang benar-benar penting untuk peringkat awal selsema dan flus, bagi orang leucoanthocyanin-apatis, untuk radang dan untuk gangguan darah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar