Gejala Jangkitan Yis selama lebih 2 tahun Tanpa Keputusan Baik - Alternatives dan Galakan

Gejala Jangkitan Yis selama lebih 2 tahun Tanpa Keputusan Baik - Alternatives dan Galakan

Ramai orang mengalami candida untuk lebih daripada satu tahun hanya untuk mendapati bahawa mereka gagal untuk mendapatkan rawatan yang betul. Untuk kumpulan yang sedang mengalami seperti ini, ia tidak benar-benar mengejutkan jika mereka benar-benar kecewa dengan kedua-dua doktor konvensional dan Pengamal perubatan semula jadi pada peringkat ini. Ramai doktor telah dilawati, tetapi mereka masih gagal. Terdapat beberapa alternatif walaupun anda masih boleh cuba.

Salah satu daripadanya ialah program Busters Yis Inno-Vite Syarikat. Namun, tidak semua orang mempunyai keputusan yang lebih baik dengan ini. Salah seorang kawan saya mengambil ini sejak bulan lalu, dan tidak melihat perbezaan. Walau bagaimanapun, ia hanya tidak seolah-olah bekerja lagi. Walau bagaimanapun, setiap orang mempunyai keadaan yang berbeza, hasilnya mungkin berbeza untuk anda.

Alternatif lain adalah mengambil ubat anti-kulat Nystatin. Tetapi sekali lagi, Nystatin mungkin tidak berfungsi dengan berkesan. Walau bagaimanapun, anda boleh cuba Diflucan walaupun. Diflucan adalah satu lagi jenis ubat anti kulat. Walau bagaimanapun, sesetengah orang melihat perbezaan kecil selepas mengambilnya.

Jika tiada saman di atas anda, anda boleh menggunakan tabiat sihat. Pada peringkat ini, keadaan jumlah dan melampau mesti digunakan. Terdapat beberapa perkara yang boleh dibenarkan dan dilarang sama sekali. Sebagai contoh, anda boleh melakukan diet diubahsuai penghapusan, tetapi tiada kafein, produk yis, gandum, daging merah, daging sejuk, Franks, sosej, daging dalam tin, susu, keju, ais krim, Krimer bukan tenusu. Sebaliknya, anda masih dibenarkan ikan air sejuk dan ayam serta kambing dan kekacang, susu soya (yuk), kentang putih atau gula, ubi kayu beras, gandum hitam dan gluten produk percuma. Tentu saja ada maklumat lain-lain lagi.

Akhirnya, jika mereka masih tidak dapat mengubati masalah anda, maka ia adalah mungkin bahawa anda mempunyai candida sistemik. Bagi kes ini, mencari doktor bekerja dengan perubatan alternatif atau Naturopath yang merawat kandidiasis sistemik. Tidak ada biasanya peluru ajaib untuk merawat ini. Gabungan disiplin adalah membantu. Atau anda boleh mempunyai ahli akupunktur (yang bekerja dengan MD dan pakar pemakanan) untuk menyembuhkan anda dan mengambil herba Cina termasuk satu untuk yis sistemik. Beberapa rakan saya telah melakukan itu dan mula melihat beberapa keputusan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar